POZNAJCIE MNIE- FAKTY

by - 20:16


 



Jesteście już z nami prawie dwa miesiące, ale raczej nie wiecie o nas za wiele. Chciałyśmy się Wam przedstawić w filmie, który byłby dodany na YouTube, ale ta sprawa jest jeszcze w toku, ale nie rzucamy słów na wiatr, już niedługo tam nas znajdziecie (prawdopodobnie pod koniec sierpnia, tematyki filmu Wam nie zdradzimy, ale będziecie zadowoleni, jestem tego pewna). 


Każda z nas przygotowała najciekawsze fakty o sobie, które przedstawimy Wam w osobnych postach. Mamy nadzieję, że dzięki temu poznacie nas lepiej. Miłego czytania :)





  • Dla pewności, na zdjęciu jestem ja hah :)
  • Mam tylko 158 cm wzrostu i ważę 45/46 kg.
  • Uwielbiam czarną czekoladę.
  • Lubię podjadać surowe ciasto do kruszonki.
  • Przez pewne wydarzenia boje się turbin wiatrowych, ciężko mi jest nawet na nie patrzeć.
  • Od maja 2013 roku noszę aparat na zęby na górnej szczęce, rok później założyłam na dole, ale już w pierwszym tygodniu sierpnia, zdejmuję go.
  • Mam długie paznokcie i nie mogę mieć krótkich, bo źle się w nich czuje.
  • Kocham oglądać seriale i filmy.
  • Mój ulubiony gatunek filmowy to horror, komedia, nie pogardzę też romansidłami.
  • Jestem uzależniona od seriali. Aktualnie oglądam American Horror Story, Pretty Little Liars, Teen Wolf, Awkward, Faking It. Zaczęłam oglądać The Walking Dead, a już we wrześniu rusza nowa produkcja - Scream Queens.
  • Za granicą byłam 2 razy: w Berlinie oraz w Pradze.
  • Poprzez internet poznałam dużo ciekawych ludzi, w tym moją najlepszą przyjaciółkę Marikę, która mieszka w Pile.
  • Wolę McDonalda od KFC.
  • Pragnę zwiedzić Los Angeles, Las Vegas, całą Florydę, Nowy Jork oraz Tokio.
  • Ariana Grande, Selena Gomez i Calvin Harris są dla mnie najważniejsi. Ale mam też wielu innych ulubionych wykonawców.
  • Zespoły, które słucham najczęściej to: Maroon 5 i Fifth Harmony.
  • Moją inspiracją jest Acacia Brinley oraz Kylie i Kendall Jenner.
  • Dużo osób twierdzi, że jestem podobna właśnie do Acaci i Kylie, ale wiadomo, że to chodzi tylko o zdjęcia. Padło również porównanie do Emmy Stone.
  • Mam brata, 3 lata młodszego.
  • Chodzę do ZSE w Lesznie na profil hotelarski i jestem w klasie z Sandrą.
  • Moim ulubionym przedmiotem w szkole jest angielski i polski, a znienawidzonym fizyka (całe szczęście już nie będę mieć z nią nic wspólnego).
  • Moim wielkim marzeniem jest zamieszkać w Nowym Jorku, jeśli się nie uda to chcę mieszkać w Poznaniu.
  • Chcę pracować jako au-pair właśnie w NY.
  • Marzę również o aktorstwie, chcę zrobić jakieś studia w tym kierunku i grać w różnych reklamach lub w czymś większym.
  • Uwielbiać grać, szczególnie w GTA V lub NFS na konsoli, a na PC w Simsy.
  • Od dawna interesowałam się modą, ale dopiero od niedawna to się nasiliło i chcę również coś robić w tym kierunku.
  • Nie da się ukryć, że jestem uzależniona od internetu i mojego telefonu, ciągle na nim przesiaduje.
  • Uwielbiam taniec, sprawia mi on ogromną przyjemność.
  • Pragnę kiedyś pojechać na Tomorrowland.
  • Słucham wszystkiego co mi się podoba, ale moim ulubionym gatunkiem jest muzyka elektroniczna.
  • Wierzę w istnienie istot nadludzkich, np. wilkołaki, wampiry i nawet w czarownice.
  • Uważam, że seria filmów "Step Up" oraz "Fast & Furious" to najlepsze serie jakie mogły powstać i mogę się nigdy nie kończyć.
  • Moją ulubioną porą roku jest lato.
  • Ulubiona liczba to 7.
  • Wiele osób uważa, że jest fotogeniczna i ja te zdanie podzielam, chciałabym coś zrobić w tym kierunku i spróbować w foto-modelingu.
  • Jestem pewna siebie, ciekawska, emocjonalna, wrażliwa, zabawna.
  • Czasami mój śmiech jest śmieszniejszy od kilku rzeczy.
  • Szybko się denerwuje i byle co mnie wkurza.
  • Uwielbiam pisać, kiedyś tworzyłam fan-fiction i chcę do tego kiedyś wrócić.
  • Moim ulubionym filmem jest "Wielki Gatsby", a z książek cała seria "Dary Anioła".
  • Nigdy nie odbieram telefonów od numeru prywatnego i od takiego, którego nie znam.
  • Nie lubię jak ktoś nie odbiera ode mnie, bo nie mogę się wtedy z tą osobą skontaktować.
  • Nie cierpię spóźniania się, ale mam na myśli godzinnego spóźniania się.
  • Używam Snapchata, Vine, Tumblra, Twittera, Instagrama nooo i Fejsa.
  • Nie lubię polskiego rapu, wolę nigga klimaty.
  • W 2013 roku słyszałam przez telefon Selenę Gomez, gdy śpiewała na koncercie w Berlinie
  • Moim fav aktorem jest Paul Walker, Leonardo DiCaprio, Dylan O'Brien i Dylan Sprayberry, a aktorkami Jennifer Lawrence, Lily Collins, Emma Roberts.
  • Jestem site model, oznacza to, że moje zdjęcia są np. wykorzystywane do packów na Twittera, które robi moja przyjaciółka Klaudia.
  • Nie lubię jak ktoś mi rozkazuje... no chyba, że są to rodzice, ich wypada słuchać ha!
  • Jestem pracowitą osobą, lubię coś robić, ale jednocześnie jestem ogromnym leniem i czasami ciężko mi się za coś zabrać.
  • Moim ulubionym kolorem jest biały, czarny, fioletowy i niebieski.
  • Chcę się kiedyś nauczyć hiszpańskiego.
  • Jestem konsultantką AVON.
  • Moim fav sklepem jest New Yorker, H&M, C&A.
  • Umiem dobrze kłamać i nie wiem czy traktować to jako zaletę czy wadę.
  • Praktycznie nie jem mięsa, jedynie piersi z kurczaka.
  • W zeszłe wakacje chciałam obejrzeć serial "Zbuntowany anioł", ale odcinków było zbyt wiele i skończyło się na 20 haha.
  • Lubię mieć zawsze przy sobie butelkę wody.
  • Jestem uzależniona od YT. Oprócz kanałów typowo makijażowych, oglądam gameplayer'ów tj. Isamu, Izak, Naruciak, Karolek, Stuu, okazyjcie Nitro, Rezi, Nymfa



Pewnie jest tego o wiele, wiele więcej, ale już nie udało mi się nic więcej wypisać, niemniej jednak uważam, że to już jest spora dawka faktów i jeśli dotrwacie do końca to będziecie wspaniali. No, ale też dzięki temu lepiej mnie poznaliście i wiecie chociaż jaka jestem. Może jesteście w czymś podobni do mnie? Napiszcie w komentarzu.

Zapraszamy do czytania, komentowania i obserwowania. Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy i wywołuje uśmiech na naszych twarzach. 
Dziękuje, że jesteście tutaj z nami. Bardzo to doceniamy. 



SOCIAL MEDIA

biedroneczka_a
kindziapindziah

You May Also Like

10 komentarze

  1. Bardzo fajny wpis.
    Jak zobaczyłam twoje zdjęcie, a potem przeczytałam że ludzie uważają że jesteś podobna do Acaci i Kylie, stwierdziłam że bardziej jesteś podobna do Acaci, a nie do Kylie :) Ale muszę Ci powiedzieć że jesteś śliczną :)

    Zapraszam do siebie : http://zwykladziewczynazmarzeniami.blog.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W kilku rzeczach jesteśmy takie same :p super post!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię posty tego typu, można się o kimś wiele dowiedzieć :)
    obserwuję :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny post! :) Tak trzymać :D
    Masz ochotę na wspólną obs? :) Daj znać u mnie! :)

    Serdecznie pozdrawiam!:)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście przypominasz Emme Stone, piękna jesteś :) ciekawe fakty, miło jest poznać Cię bliżej, również czekam na Scream Queens :D Obserwuje i zapraszam do mnie
    nasztalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jesteś, powodzenia w blogowaniu x
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo fajny post. Teraz wiemy trochę więcej :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjęcie, też uwielbiam czarną czekoladę jest najlepsza *,*
    pozdrawiam!
    polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne fakty, dotrwałam do końca. Bardzo ładnie piszesz. Połowa faktów twoich są moimi faktami:D
    http://beautifulsees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM: @poliwczak