TOP 5: seriale, które polecam

by - 00:51





Wracając na bloga obiecałam sobie, że będę systematycznie pisać. Pierwszy post miał się pojawić dwa- trzy dni po moim powrocie, jednak wydarzyło się coś co mnie pochłonęło i wolałam się skupić na swoich sprawach. Nie mam zamiaru się o tym rozpisywać, bo jednak oddzielam swoje życie prywatne i raczej Was też to zbytnio nie interesuje. Pozbierałam się i jestem zmotywowana do pisania. Wszystko zawdzięczam chłopakowi i moim przyjaciółkom. Nie chcę Was już dłużej zanudzać i pragnę przejść do tematu.

Mam zamiar prowadzić na swoim blogu serię "TOP 5" moich ulubionych rzeczy, które z chęcią Wam polecę. Dziś na pierwszy plan pójdą seriale.

Pomysł na ten wpis podrzucił mi mój chłopak. Jestem ogromną fanką seriali, wiele ich obejrzałam i wiele też planuje obejrzeć. Mam też kilka takich, które obejrzałam już niejednokrotnie. A wszystko przez to, że bardzo poruszyły moje serce, lubiłam sobie przypomnieć wszystko i przeżywać fabułę od początku. Nie będę już przedłużać i przejdę do sedna.


5. American Horror Story: Coven


Jeśli mam być szczera, to właśnie "Coven" najbardziej podbił moje serce. Nie żeby tak nie było z całym serialem, bo AHS uwielbiam, ale to sezon 3 spowodował, że zainteresowałam się serialem. Od tego sezonu zaczęłam też oglądać serial.
Dla tych, którzy nigdy nie oglądali American Horror Story, każdy sezon opowiada inną historie i nie ma to jakiegoś znaczenia, czy obejrzycie serial od 1 sezonu czy od ostatniego.
Zawsze interesowała mnie tematyka czarownic i o tym też opowiada "Coven". O grupie czarownic, które muszą zmagać się z czyhającym na ich życie złem. Podoba mi się również motyw flash back'ów z 1830 jak i również z lat 60. i 70. minionego wieku. Dzięki temu odbiorcy mają widok na trudne życie czarownic, które za wszelką cenę muszą bronić siebie wzajemnie, aby przeżyć.
"Coven" jest przesiąknięty wieloma scenami mordu, seksu oraz brutalności. W końcu jest to horror. Nie każdemu może ten serial odpowiadać, ale ma duże grono odbiorców i ja również nim jestem.



4. Famous In Love


Następnym serialem na liście jest "Famous In Love". Kolejny hit twórczyni "Pretty Little Liars" - Marlene King. "FIL" to lekki serial opowiadający historie Paige Townsen, młodej studentki, która z dnia na dzień staje się sławna i musi się zmierzyć ze światem show biznesu. Paige stoi między wielką sławą, a ukończeniem studiów, jak również między dwoma chłopakami, którzy wywrócą jej życie do góry nogami. 
Serial posiada tylko 1 sezon (mam nadzieję, że wyjdzie ich więcej). Jest również oparty na książce o tym samym tytule.



3. Fear The Walking Dead/ The Walking Dead



Na 3 pozycji znalazły się dwa seriale, tylko dlatego, że opowiadają prawie o tym samym. 'Fear The Walking Dead" nie różni się niczym od "The Walking Dead". Różnica polega na czasie przedstawionym w serialu. Tak jak "TWD" rozpoczyna się w granicach 60 dni po rozpoczęciu epidemii, to "FTWD" przedstawia życie bohaterów jeszcze chwile przed narodzinami zombiaków. Oba seriale ukazują jak ludzie zmuszeni są do walki o swoje życie w chwili wybuchu epidemii. Z jednej strony ogromna ilość zombi, które w każdej chwili potrafią ugryźć i zabić, a z drugiej liczni wrogowie, z którymi muszą walczyć nasi bohaterowie.
      



 2. Teen Wolf



2 miejsce należy do "Teen Wolf". Aktualnie oglądam ten serial od początku dla przypomnienia przed drugą częścią szóstego sezonu. Serial ten nie jest jakiś wybitny, nie ma dobrych efektów specjalnych, jednak ma wielu fanów. Opowiada o chłopaku, który pewnego dnia staje się wilkołakiem. W trakcie serialu pojawia się wiele czarnych charakterów, które chcą unicestwić Scott'a. Scenarzyści sprzedali nam wiele śmiesznych scen, są tam również wzruszające jak i przerażające chwile. Uważam, że serial ten przypadnie do gustu każdemu, kto lubi tematykę mitycznych stworzeń. 




1. Pretty Little Liars


Na 1, zasłużonym jak dla mnie miejscu jest serial "Pretty Little Liars". Nie ma już chyba nikogo kto chociaż o nim nie słyszał. "PLL" ma ogromną liczbę fanów, każdy odcinek cieszył się dużą oglądalnością i przez większość czasu trzymał w napięciu. 
Grupa przyjaciółek spędzała noc w domku. Tej samej nocy jedna z nich zaginęła. Po roku poszukiwań odnaleziono jej ciało, tym samym do dziewczyn dochodzą dziwne sms'y od "A". Z początku sądziły, że jest to Alison, jednak z biegiem czasu okazuje się, że nie jest to ona, lecz prześladowca, który pragnie zmienić życie przyjaciółek w piekło. 
Przez 7 lat wiele się tam wydarzyło, fani wiedzą. Tym, którzy jeszcze nie mieli okazji oglądać serialu, nie chcę sprzedawać spojlerów, ale gorąco Wam go polecam, bo nie będziecie się nudzić przy jego oglądaniu.


Jest jeszcze wiele innych seriali, które uwielbiam i z chęcią polecam, jednak wolałam się trzymam stricte tej piątki/szóstki. Są moimi ulubionymi i oglądałam je już wielokrotnie. 
Ciekawi mnie jakie są Wasze ulubione seriale, czy może oglądacie coś co ja? Piszcie w komentarzu! 

Zapraszam Was na moje wszystkie media społecznościowe, do komentowania i udostępniania tego wpisu. Widzimy się w następnym :)



                                                                     kindziapindziah

You May Also Like

0 komentarze

INSTAGRAM: @poliwczak